سید مهدی سید مهدی ، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

شازده کوچولو

تولد یک سالگی

1391/2/19 20:33
نویسنده : مامان مهدی
4,469 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزکم نمی دونم چی بنویسم زبان قادر نیست جملاتی را بیان کنند در باورم نمی گنجد که کودک کوچک

وناتوان من این روزها یکساله میشه  من هنوز تو را در ذهنم نوزاد تازه متولد شده ای می بینم که

حرکات دستش غیر ارادی وحرکات چشمانش بی هدف ودهانش باز برای خودن شیر  

هنوز نمی توانم باورکنم که بزگ شدی  

 

تولدت مبارک عزیز دلم هر انچه در توان داشتیم من وبابایی برایت انجام دادیم خیلی خوشحالم که برات

تولدگرفتم تولدی باتم زنبوری ووان چقدر زنبور عسل خوشمزه وبانمکی شده بودی قربونت برم

 

ریسه عکسهای ماهگرد تو همراه لباسی که از بیمارستان اوردیمت

 این ریسه ها رو هم مامانی برات درست کرد 

 

 

 

 

میز عصرانه که بیشتر کار هاش کار خود مامانی بود

میز عصرانه شامل سالاد ماکارانی وسالاد الویه ژله خورده شیشه وژله رنگین کمان

 

تیپ مهدی تا قبل از مراسم کیک خوری  قربونت برم  

 

کیک وان مهدی 

 

اااا

 

مهدی پادشاه زنبور عسل ها 

این لباس زنبوری رو هم خودم برات دوختم چقدر هم بهت می اومد 

 

 

 

 

 

 

 

مهدی در حال خوردن کیک تولدش

 

 

 

هدیه تولد ما به مهدی که عاشقشه

 

می خواستم چند تا عکس با نی نی های مهمونی بندازم که دیگه حسابی قاطی کرده بودی        

 

 

در اخر یکی دو روز بعد از تولدت وعکس با بادکنکهای مورد علاقت 

 

 

در این جا جا دار از زحمات خاله سهیلا خیلی تشکر کنم که از یک روز قبل اومد کمکم تا سالاد ها رو درست کنم اگر خاله سهیلا ودوتا دختر خاله هات پریسا و رویا  نمی امدن کمکم مامانی به هیچ کاری نمی رسید خیلی کمکم کردن دستشون درد نکنه هم تو درست کردن غذا ها هم تو تزئینات خونه  

 

راستی تولدت رو روز هشتم اردیبهشت گرفتیم

 

برات عاقبیت بخیری لبی خندون دلی شاد  وروزهای خوبی رو برات ارزو می کنم

روزهای بدور از غم وناراحتی از دلهره ودلواپسی  

روزهای سرشار از امنیت وارامش  

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

خورشید
19 اردیبهشت 91 20:10
سلام مامان مهدی جان
امیدوارم حال سید مهدی گل و مامان و باباش خوب باشه . خانم گل شرمنده جسارت میکنم عزیزه دلم اون قصه ای که شما بهش اشاره کردید توی سر برگ وبتون میگه : داشت عباس قلی خان پسری ، پسر بی ادب و بی هنری اسم او بود علی مردان خان . خواستم بگم 1 اسم بابای پسر قصه عباس قلی خان بود و اسم پسر قصه علی مردان خان 2 که از اولی مهم تره قربونت شم پسر به این نازی داری چرا اسم وبش علی مردان خان باشه ؟؟؟؟؟ علی مردان خان پسر شلخته و لوس و بی ادبی بود قربون پسر گلت بشم بچه به این نانازی داره اسم وبش به مهدی گل نمیاد بازم عذر میخوام دخالت کردم امیدوارم به بزرگیتون ببخشید .
همیشه شاد و خرم باشید و سید مهدی عزیز را سر بلندی و افتخارش را ببینید انشالله خوش باشید همیشه درد و بلاتون تو جون بد خواهتون باشه .
بای بای .
بوووووووووووس برای مهدی گل


خورشید جان مرسی از لطفت من قصه رو می دونم جریانش چیه اول اینکه این قصه اطلا ربطی یه وب پسر من نداره بعدشم اسم بابای مهدی علی هست منم یه ریتمی از اون قصه گرفتم واسم وبش رو این گذاشتم حالا شاید هم این بایای مهدی کوچولو که بوده شاید شلخته ولوس وننور بوده من که نمی دونم (چشمک) البته مامانش که خیلی ازش تعریف می کنه (بازم چشمک)




خاطره مامان بردیا
19 اردیبهشت 91 21:38
تولد مهدی جون مبارک باشه خیلی خیلی خیلی همه چی عالی بوده. دستت درد نکنه و واقعا خسته نباشی. این همه هنر داشتی و رو نکرده بودی کلک؟! انشاء اله گل پسرت 120 ساله شه و سایه تو مامان مهربون و البته باباییش هم بالای سرش باشه
خاطره مامان بردیا
19 اردیبهشت 91 21:39
راستی واسه سال آینده که ترکیب زرد و مشکی رو انتخاب کردم کلی ازت ایده گرفتم.
sara
19 اردیبهشت 91 23:29
تولد مبارک مهدی جون ...همیشه شاد وسلامت باشی ... شاپرک جون همه چیز عالی بود و قشنگ ..خوش سلیقه ..دستت درد نکنه ....
سرور مامان فراز
20 اردیبهشت 91 8:06
تولد مهدي كوچولو مبارك ايشالا مهدي خان باعث افتخارتون بشه
صوفی مامان رادمهر
20 اردیبهشت 91 9:32
تولدت مبار عزیزم...دست مامان هنرمندت درد نکنه...واقعا سنگ تموم گذاشته...همه چی عالی عالی عالی... مخصوصا اون میز خوشمزه ها... سه چرخه اتم مبارک پسر خوشگله...
آهو
20 اردیبهشت 91 11:20
سلام به به چه عکسهای خوشگلی پسر خوش تیپ تولدت مبارررررررررررررررررررک
سپید مامان علی
20 اردیبهشت 91 12:07
مهدی جونی تولدت مبارک انشاءالله 120 سال زندگی پر خیر و برکتی زیر سایه پدر و مادر داشته باشی سمیه جون دستت خیلی خیلی درد نکنه واقعا همه چیز معرکه است... چه مامان هنرمندی که لباس به این گشنگی واسه پسر دوخته
صوفی
20 اردیبهشت 91 13:44
رمزمون رو تایید نکنی شاپرک جون...یادم رفت خصوصی برات بذارم
مامي گل
23 اردیبهشت 91 12:07
مهدي جون تولدت مبارك شاهزاده زنبورها سميه جون دستت درد نكنه مامان هنر مند
مامان رانيا
24 اردیبهشت 91 11:23
تولدت مبارك به به چه جشن خوشملي چه مهمونهاي نازي چه لباس خوشگلي
هدی مامان مبین
27 اردیبهشت 91 19:00
عجب تولدییییییییییی به به....سنگ تموم به معنای واقعی....مهدی حان که اخرشه فداش بشم....خیلی هنرمندی....و لباساش چقدر بهش میاد...کلا زرد بهش میاد....میبوسم زنبورک خوشمل ناز رو... خصوصی داری تولدت مبارک سید کوچولو
مامی گل
3 خرداد 91 15:21
قربونت برم دلم برات تنگ شده بود
سما
12 خرداد 91 20:03
خوش به حال پسرتون ایشالا بزرگ شد جبران خوبیاتونو میکنه کاش به منم اینجوری توجه میشد کاش...