سید مهدی سید مهدی ، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره

شازده کوچولو

ده ماهگی

1391/1/13 16:12
نویسنده : مامان مهدی
636 بازدید
اشتراک گذاری

پسرم ده ماهه شد 

باز هم خدا رو شکر

این روزها همش به یاد پارسال همین موقع ها می افتم که تو را در بر داشتم وبا هزاران امید وخوشحالی

اتاقت رو اماده می کردم وخودم کم کم اماده پذیرای از تو می کردم از ان موقعه ای که فهمیدم تو را دارم هر

لحظه اش برایم زیبا ولذت بخش بود هر ماهش برایم هیجان انگیز بود  و اکنون که تو در اغوشم هستی هر

ثانیه اش برایم هیجان انگیز است . پسر ارام وصبور من هر وقت به صورت مظلومت نگاه می کنم  دیگر هیچ

چیز از خدا نمی خوام جز سلامتی وعاقبت بخیری تو

 

خدا وند پشت وپناهت باشد

 

 

ده ماهگیت رو با تهچین جشن گرفتیم قربونت برم 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان رانیا
12 اسفند 90 18:56
ده ماهه شدنت مبارک
سمانه مامان کیمیا
13 اسفند 90 13:41
مبارهههه میبینم که اپ کردی قربون این پسر اقا بشم مننننننننن


مامان رانیا
14 فروردین 91 13:31
نوش جونتون