سید مهدی سید مهدی ، تا این لحظه: 13 سال و 9 روز سن داره

شازده کوچولو

قدمهات استوار باشه عزیزم

1391/2/22 11:07
نویسنده : مامان مهدی
379 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم اولین قدمهای مستقلت رو روز 17 اردیبهشت برداشتی یکی دو قدم رفتی وافتادی ولی اینقدر ما

رو هیجان زده کردی که من نمی دونستم چی کار کنم وخودت هم کلی ذوق کردی و دوباره دستت رو به

میز گرفتی وبلند شدی ویکی دوقدم دیگه رفتی واینقدر این کار و تکرار کردی که در عرض یکهفته کاملا راه

افتادی ودیگه واسه خودت کلی راه میری همه جای خونه رو با قدمهای نازت سبز می کنی اولین قدمهای

خیابونیت رو تو چهاراه طالقانی برداشتی اخه من وتو با هم رفتیم که برات کفش بخرم واسه تولدت ومن از

بغل کردنت خسته شدم وگذاشتمت زمین وشما یه چند متری راه اومدی هر چیزی رو هم که رو زمین بود

می خواستی بر داری قربونت برم حالا اینقدر استاد  شدی تو راه فنتت که توی پارک می خواستی ما

دستت رو ول کنیم تا خودت تنهای به همه جا بری ایشالله که قدمهات استوار و بی غرور باشه روی این

زمین  خدا وندا خودت حفظش کن

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاطره مامان بردیا
19 اردیبهشت 91 21:32
ای جان قربونت برم با این مدل راه رفتنت عزیزمممممممممم. کاش اینجا بودی الان یه ماچ آبدار ازت می گرفتم
سپید مامان علی
20 اردیبهشت 91 12:08
قدمهات استوار...زمین زیر پایت هموار...
مامان رانيا
24 اردیبهشت 91 11:30
دخت درگهان
7 آبان 91 17:31
سلام وبلاگتون خیلی قشنگه. شماکه بچه دارین یه راهنمایی کنید من ئاسه تولد داداشم که 2سالشه واسمش هم علی چی بخرم قبلا براش دوچرخه واسکوتر وکلبه خریدم نمی ذدونم دیگه چی بخرم؟