سید مهدی سید مهدی ، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

شازده کوچولو

' گردش یک روز شیرین

1390/11/2 14:29
نویسنده : مامان مهدی
390 بازدید
اشتراک گذاری

چند وقت پیش با مامانی وبابای رفتیم پروما کلی خرید کردیم ومن هم رفتم سوار یه هواپیمای خوشگل شدم  

البته چون ظهر بود همه دستگاهها خاموش بودن نمی شد هواپیما سواری کرد

 

بعد هم که خریدامون رو کردیم برگشتیم خونه البته مامان هی میگفت من گشتمه بریم پیتزا دی وبابای

هم سر راه ما رو برد اونجا من که نمی دونم پیتزا چی هست ودی هم چیه خوردنه پوشیدنیه اسباب

بازیی ولی خلاصه من تو بغل مامان رفتم همه جا رو هم خوب دید می زدم که چیزی از قلم نیفته تا اینکه

رفتیم یه جای بزرگی که کلی ادما بودن داشتن یه چیزی می ذاشتند تو دهنشون مامانم من رو گذاشت

توی یه صندلی اول کمی نگاهش کردم وبعد هم خوشم اومد ازش تاپ تاپ می کوبیدم روی اون جلوش 

 

 

بعدشم کلی طول کشید فکر کنم چند روز طول کشید تا بابام رفت بایه چیزای رنگی منگی اومد  مامان

سریع اونا رو می زاشت تو دهنش ومی خورد اصلا به من هیچی نمی دادند منم خودم رو مظلوم کردم که

دلشون بسوزه به منم بدن

 

بعدشم بابام به مامانم گفت بهش کمی سیب زمینی بده مامانم یه چیز خوشمزه داد به من که منم

خیلی خوشم اومد بازم می خواستم ولی مامانم بهم نداد منم یه جیغ بنفش کشیدم وبازم مامانم بهم

داد منم یاد گرفتم که هر وقت یه چیزی خواستم مامانم بهم نداد جیغ بنفش بکشم 

 

این بود خاطره یک روز گردش من  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامي گل
2 بهمن 90 18:00
عزيز دلم چيا خريدي ؟ دي خوش گذشت ؟ ميكشم اين ماماني شكمو رو كه ميخورده و تو نگاه ميكردي
خاطره مامان بردیا
4 بهمن 90 20:06
اوخییییییییییییی عزیزم... مثل این که جدی جدی خودت و مظلوم کرده بودیا.. عکس سومی خیلی نازه
سمیه مامان امیرعلی
4 بهمن 90 23:56
خاله جوووونی همیشه به گردش و خرید چه بافتنی مامان هنرمندت بهت میاد. مامان شکمو هم دست کمی از مامان امیرعلی نداره انگار
هدی مامان مبین
5 بهمن 90 17:49
خدا واقعا خودشو مظلوم کرده میبوسمت سید کوچولو
آهو
5 بهمن 90 23:58
9ماهگیت مبارک
آهو
5 بهمن 90 23:58
خوش گذشت کوچولو
صوفی مامان رادمهر
10 بهمن 90 14:13
قربون مظلومیت نگاهت عزیزم... هزارماشالله به این چشمای قشنگت
سپید مامان علی
11 بهمن 90 15:14
الهییییییییییی... ای مامان بی معرفت.......قربون قیافه مظلومت بشم گل پسری
shabnam
15 بهمن 90 17:20
9 ماهگیت مبارک