سید مهدی سید مهدی ، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

شازده کوچولو

نه ماهگیت مبارک

1390/11/7 13:45
نویسنده : مامان مهدی
419 بازدید
اشتراک گذاری

 دیروز ششم  بهمن ماه پسر عزیزتر از جانم نه ماهش تموم شد و وارد ده ماهگی شد  

خدایای شکرت

چقدر زندگی زیباست در کنار تو بودن مهدی جان

چقدر لحظه های زندگی پر ارزشه وقتی تو هستی

چقدر لحظه هایی که خوابی دلم برات تنگ میشه ومدام میام نگاهی به صورت ماه می کنم

چقدر در اغوش کشیدنت رو دوست دارم وتمام وجودم رو لبریز از بوی تنت می کنم

چقدر نگاه کردن به تو لذت بخشه ایا تو دنیا چیزی زیبا تر از تو هست ؟

چقدر حس مادر بودن خوبه

چقدر از خدا ممنونم که تو رو به من داد وافتخار این رو به من داد که لذت داشتن فرشته ای از فرشته

هاش رو داشته باشم

این چقدر ها خیلی زیاده اینقدر که قابل توصیف نیست  

فقط از خدا یک چیز رو می خوام  واون اینه که پسرم رو عزیز دلم رو در پناه خودش نگه داره وخودش

همیشه پشت وپناهت باشه

خدایا به خاطر همه نعمتهای زبیا ولذتهای بی انتهات ممنونم

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامي گل
8 بهمن 90 15:47
نه ماهگيت مبارك عزيزم
خاطره مامان بردیا
9 بهمن 90 19:01
نه ماهگیت مبارک گل پسر . انشاء اله جشن تولد یک سالگیت
سمانه مامان کیمیا
9 بهمن 90 19:49
9 ماهگیت مبارکککککککک
صوفی مامان رادمهر
10 بهمن 90 14:12
9 ماهگیت مباااااااارک پسر خوشجل موشجل...
سميه مامان اميرعلي
11 بهمن 90 12:41
خاله جوووووني 9 ماهگيت مبارك
سپید مامان علی
11 بهمن 90 15:11
عزیزدلم 9 ماهگیت مبارک ان شاءالله همیشه از بودن در کنار هم نهایت لذت را ببرید
هدی مامان مبین
11 بهمن 90 18:29
من عاشق نه ماهگیم نه ماهگیت مبارک مرد کوچک
خاطره مامان بردیا
12 بهمن 90 14:17
خصوصی داری
مامان امیر علی
14 بهمن 90 16:46
salam tabrik migam mashalah che gol pesari.khoda negahdarash bashad