سید مهدی سید مهدی ، تا این لحظه: 13 سال و 3 روز سن داره

شازده کوچولو

چهارمین دندون

1390/11/1 19:03
نویسنده : مامان مهدی
363 بازدید
اشتراک گذاری

 

امروز صبح که از خواب پا شدی  خواستم که بهت صبحانه بدم دیدم دندون بالایت سمت راست در اومده

دیشب لثت سفید ونازک شده بود به بابای گفتم که امروز فرداست که دندونت در بیاد وامروز صبح من رو

ذوقزده کردی عزیزم ولی جالبش اینجاست که قبل از در اومدن این دندونت کناریش که دندون پیشین این

میشهدر اومده بود  من کمی متعجب که چرا دوتای جلو رو در نیاوردی دندون کناریش داره در میاد ونگران

که نکنه کج بشه ولی خدا رو شکر یه هفته بعد از در اوردن اون کناری این دندون جلویت در اومد بازم

مبارکت باشه عزیز دلم   

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامي گل
2 بهمن 90 18:00
مباااااااااااارك باشه عزيزم
خاطره مامان بردیا
4 بهمن 90 20:08
چهارمین مروارید کوچولوت مبارک باشه گل پسر
سمیه مامان امیرعلی
4 بهمن 90 23:59
مبارکت باشه . والا من نفهمیدم مامانش که بالاخره کدوم دندونش در اومده
امیرعلی هم جای دو تای جلو ی بالا .کناری هاش رو در آورده

سمیه جون مال مهدی هم مثل امیر علی کناری هاش در اومده البته فقط سمت راستش
سپید مامان علی
9 بهمن 90 11:44
چهارمین دندون گل پسرمون مبارک باشهههه هوراااا