سید مهدی سید مهدی ، تا این لحظه: 13 سال و 14 روز سن داره

شازده کوچولو

چی بازی کنیم ها ؟

1391/3/21 0:21
نویسنده : مامان مهدی
412 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام حالتون خوبه 

از این که دارید به بازی های من نگاه می کنید متشکرم خوش اومدید خاله ها

 

 

این بازی با مکعب هاست فعلا چهار تا بازی مختلف با این مکعب ها انجانم میدیم انشالله مهدی که بزرگتر شد بازی های متنوع تری با این مکعب ها انجام میدیم 

اولین بازی که می کنیم اینکه من تصاویر این مکعب هارو به مهدی نشون میدم واگر بشه با حرکت دست

هم معنی دار ترش می کنم مثلا  هوایپما رو که نشونش دادم دستم رو تو هوا  بالا پایین بردم وبار اول هم

مهدی یاد گرفت ودیگه بهش می گم هواپیما دستش رو تکون میده وتصویر رو میشناسه

 دومین بازی که می کنیم چیدن این کعب ها روی همدیگست که بعد از چند بار چیدن حودم مهدی یاید گرفته  

سومین بازی بازی خراب کردنه که مهدی وقتی اینها رو می چینه روی هم یک مشت جانانه وسطشون میزنه هموشون پخش زمین میشن این بازی ها چند بار  تکرار میشه

بازی چهارم هم دوتا از تصاویر مکعب ها رو انتخاب میکنم ومی زارم جلوش ویکی از تصاویر رو نام میبرم

ومهدی اون تصویر رو نشون میده البته اشتباه هم داره ولی الان خیلی پیشرفت کرده تا 70 درصد درست می گه 

 

 

 

 

 

بازی بعدی هم بازی با حلقه های هوشه   که دارم کم کم به رنگهاشون اشاره می کنم ومهدی هم فقط نگاه می کنه

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

صدیقه
14 خرداد 91 19:07
چقدر بازی یاد گرفته این پسر........
خاطره مامان بردیا
14 خرداد 91 20:57
قربونت برم عزیزم چه خوشجل داری بازی می کنی چقدر بلوز شورتت خوشگله و بهت میاد
مامان رانيا
16 خرداد 91 9:43
بازي كن خاله كلي وقت داري براي بازي
سپید مامان علی
17 خرداد 91 16:00
از بازی مکعب ها خوشمان آمد...قربون این پسر خوش تیپه بشم که اینجوری با دقت نگاه میکنه
سمانه مامان کیمیا
19 خرداد 91 9:00
افرین
مامی گل
21 خرداد 91 13:13
ای پسر با هوش پس کی میشه همدیگر رو ببینیم یه کوچولو بچلونمت
سميه مامان اميرعلي
4 تیر 91 10:20
سلاااااااام . آفرين به تو كه اينقدر باهوشي .و آفرين به مامانت كه واست كلي وقت ميذاره ...... راستي مامانش نقاشي به پسملمون يااااااد دادي ؟؟؟؟؟؟