سید مهدی سید مهدی ، تا این لحظه: 13 سال و 14 روز سن داره

شازده کوچولو

چی بازی کنیم ها ؟

1391/3/14 0:20
نویسنده : مامان مهدی
566 بازدید
اشتراک گذاری

مهدی در یکسالگی بازی های انجام میده که بیشتر فکری محسوب میشه البته بغیر از بازی با وسایل خونه 

که اشتیاق خیلی زیادی نسبت به وسایل اشپز خونه داره ( البته من می زارم کنجکاویش رو تا حد زیادی ارضا

کنه )  بازی های فکری باهاش انجام میدم که  باعت تقویت قوه بینای ومهارت انگشتان دستش میشه 

 

اولین خط خطی مهدی 

 

 

این  اسباب بازی که با باطری کار می کنه ولی من بیشتر اوقات روشنش نمی کنم خود مهدی توپ ها رو

بر می داره می نداره تو حفره بالای تااونا قل بخورن بیان پایین

 

خودشم یاد گرفته بره در کمدش رو باز کنه اسباب بازی های طبقه اول رو برداره

 

 

بازی ها ادامه داره ................................

منتظر باشید ....................... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامی گل
6 خرداد 91 11:22
ای قربونت برم داماد باهوش خودم خط خطیهاشو ببین خدا جون
مريم مامان آريا
6 خرداد 91 16:46
سلام
تولد گل پسرتون با تاخير مبارک
مي خواستم يه سوال ازتون بپرسم.
شما طروف يکبار مصرف زنبوري از کجا خريدين. من به هرچي مغازه لوازم يکبار مصرفه سر زدم نداشتن.
اگه تهران هستين لطفا جواب بدين
ممنون


مرسی مریم جون من کرجم از کرج اون لیوان ها رو خریدم اگر منظورت لیوان ها هست بقیه ظرف یکبار مصر ف نبود ولی یه سری وسایل زنبوری پسرم رو می فروشم از جمل اون لیوان ها که 30 تاش نو مونده اگر خواستی بگو لیست رو بهت بدم

سپید مامان علی
7 خرداد 91 10:29
ای جااانم...قربون مهدی ناناز برم که بازی فکری انجام میده...باهوش من
آهو
21 خرداد 91 13:21
---------------------------_(/_\) -------------------------,((((^`/- ------------------------((((--(6-/- ----------------------,(((((-,,----/ --,,,_--------------,(((((--\"._--,',; -((((\\-,...-------,((((---\----`,@) -)))--;'----`"'"'""((((---(------´´ (((--\------------(((------/ -))-|-----------------------| ((--|--------.-------'-----| ))--/-----_-'------`t---,.') (---|---y;---,-""""-./---/\-- )---/-.\--)-\---------`/--/ ---|.\---(-(-----------\-\' ---||-----//----------\\'| ---||------//-------_\\'|ا ---||-------))-----|_\--|| ---/_/-----|_/----------|| ---`'"------------------\_|