سید مهدی سید مهدی ، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

شازده کوچولو

پیشرفت های مهدی

1390/11/23 22:45
نویسنده : مامان مهدی
354 بازدید
اشتراک گذاری

 قربونت برم مامانی که توی این نه ماهگی هر روز من رو هیجان زده می کنی 

 

دیروز 13 بهمن ماه  در کمال تعجب من دست دسی کردی ومن کلی ذوق زده شدم خودت هم انگاری فهمیده بودی که یه کار جدید کردی می خندیدی ومن که می گفتم دوباره دست بزن مثلا خجالت می کشیدی وسرت رو  کج می کردی خودت هم ذوق می کردی از دست زدن قربونت برم

                                           

 اصوات کامل تری رو می گی چند روز هم هست که میگی غار غار  اخه من صدای کلاغ

واست در اوردم وشما هم تکرارش می کنی وبع بع هم می گی  صدای اقا گاوهه هم در میاری  صدای حیوانها رو تا حدودی تقلید می کنی

 

 

هر وقت می گم ماشینت کو با چشم دنبالش می کنی ووقتی پیداش کردی بهم

نگاه می کنی گاهی هم با هم قایم موشک اسباب بازی , بازی می کنیم مثلا پتوت رو می ندازم رو

ماشینت   و شما پتوت رو بلند می کنی وزیرش رو نگاه می کنی فهمیدی که ماشینت غیب نشده بلکه

زیر پتوت هست  خلاصه که خیلی چیز ها رو فهمیدی به نظرم توی این ماه کلی پیشرفت داشتی وخیلی

از حرفهای من رو می فهمی  

 

 

 

ماشاله شش تا هم دندون داری که توی این ماه دوتاش در اومده  سه تا بالا سه تا پایین خدا حفظت کنه پسرم  

  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاطره مامان بردیا
14 بهمن 90 16:56
به به آفرین به این پسملی زبر و زرنگ می گم خاله جون 2 تا از دندونات و می دی به بردیا؟!
سمیه مامان امیرعلی
15 بهمن 90 14:14
آفرینک به تو خاله جوووووووونی خوش بحالت که مامانی کلی با حوصله واست وقت میذاره
مامي گل
18 بهمن 90 14:47
افرين به پسمل باهوشمون
سپید مامان علی
19 بهمن 90 19:05
دست دسی کردن آقا مهدی گل مبارک باشه قربون برم که اینقدر باهوشییییییییی