سید مهدی سید مهدی ، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

شازده کوچولو

برای پسرم

1390/12/10 22:52
نویسنده : مامان مهدی
594 بازدید
اشتراک گذاری

              

  می نویسم برای تو برای توی که همه زندگی من هستی ومن با بودن با تو طعم زندگی را چشیدم

مرداد سال 1389 دلم فرشته کوچکی میخواست که به زندگی من قدم بگذاره  دوست داشتم برای خودم از خدا وند نشانه ای داشته باشم و تا اون رو در اغوش بگیرم وبوی بهشت را استشمام کنم وخدا وند به من فرشته ای بخشید که حقیقتا بوی بهشت را می داد ومن رو لبریز کرداز عشق  از عشقی که هیچ گاه نمی توان مانندش را یافت

 خدا وندا سپاسگزارم بخاطر وجود نازنین پسرم  وسپاسگزارم بخاطر لطف بیدریغت

 

 


                                                        

 

 

                                       

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان طاها
14 آذر 90 9:33
عکس نی نی های بهاری تو وبلاگه طاهای من اطلاعات بیشتر : سلام به همه مامانهایی که نی نی هاشونو تو بهار 90 به دنیا آوردن. من در نظر دارم عکسه تمام نی نیهای بهاری رو با آدرس وبلاگشون تو وبلاگه محمد طاها بزارم اینجوری زودتر و بهتر با مامانهای بهاری و نی نیهاشون زودتر آشنا میشیم و میتونیم از نظراته همدیگه استفاده کنیم هر کی مایل به این کاره تو قسمت نظرات وبم نظر بده که با عکس نی نیه اون شروع کنیم.