سید مهدی سید مهدی ، تا این لحظه: 13 سال و 2 روز سن داره

شازده کوچولو

سفر به شمال

1391/8/15 7:28
نویسنده : مامان مهدی
492 بازدید
اشتراک گذاری

اولین سفرت به شمال خیلی خاطره انگیز بود 

 

توی راه که بیشترش خواب بودی  وقتی رسیدیم به شمال ورفتیم دریا کمی  ترسیدی خوشت نبومد از اینکه

پاهات رو بزاری رو ماسه ها ووقتی موج دریا به پاهات می خورد می ترسیدی ودست من یا بابات رو می

کشیدی وفرار می کردی ولی فرداش که رفتیم دوباره دریا دیگه نمی شد نگه ت داشت می خواستی تا

وسط دریا بری

حسابی کیف کردی اب بازی کردی کلی هم ماسه بازی کردی  خودت رو پرت می کردی تو اب اصلا من

مونده بودم ترسی نداری .  بابای هم تو رو گذاشته بود رو دوشش باهم رفته بودید اون جلو جلو ها که دیگه

من حسابی ترسیده بودم  بعد از کلی بازی ویه خواب درست حسابی تو چادر کنار دریا هم کردی

 

روز سوم هم رفتیم جنگل های دوهزار که حسابی قشنگ بود خوش گذشت 

کلی هم ژست های خوشگل گرفتی ما هم ازت عکس انداختیم

موقع برگشت به خونه رفنیم دریاچه ولشت که مطابق انتظار ما نبود ما فکر میکردیم باید جای باشه پر از

دارو درخت وجنگل مانند واین دریاچه وسط جنگل باشه ولی زهی خیال باطل که یه جای بسیار خشکی

بود که خیلی خیلی کم  سر سبز بود  زیبای خاصی هم نداشت ولی اونجا کلی تمشک داشت که

شماهم تا جا داشتی خوردی البته خودت هم بیکار نشستی می رفتی از بوته هاش می کندی  چون هم

بوته هاش پر از تیغ بود من راهنمایت می کردم که کدوم ها رو بکنی بخوری 

 

 

 

 

 

 

ای قربون اون انگشتات برم که تمشک می چینی 

 

من که اسم این دریاچه ای رو گذاشتم (دریاچه ولشت دریاچه ای خشک وبی اب و علف )

 

پسندها (1)

نظرات (1)

شبنم
17 فروردین 92 13:19
دلم واسه شمال رفت عكسهاي به اين نازي داشتي رو نمي كردي