سید مهدی سید مهدی ، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره

شازده کوچولو

کتابخانه

1391/3/6 1:35
نویسنده : مامان مهدی
397 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش با مامانم رفتیم کانون که مامان یکی از دوستاش رو که مسئول کتابخونه هست رو ببینه  چند تا

ازش کتاب بگیره  من که نمی دونستم کتابخونه  کانون چیه ولی وقتی رفتم اونجا دیدم اون همه کتاب

اونجاست بسی ذوق زده شده البته من عاشق کتابم خیلی کتاب دوست دارم همیشه مامان بعد ازظهر ها

برام کتاب می خونه کتابهام رو همه رو از حفظ شدم از بس مامانی برام خونده از اونجا هم خیلی خوشم

اومدکلی کتاب دیدم   چند تاهم رفتم واسه خودم کتاب برداشتم ورق زدم کلی لذت بردم از نگاه کردن

بهشون

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامی گل
6 خرداد 91 11:24
وای چه پسری قربون تریپت خاله تند تند کتابها رو حفظ کن بعدا به دردت میخوده اخه باران هم عادت داره واسش موقع خواب قصه بگیم
خاطره مامان بردیا
6 خرداد 91 11:52
به به پسملی خوشتیپ کتابخون
سپید مامان علی
7 خرداد 91 10:30
ای جانم...رفتی کتابخونه...کتاب میخونی..دوست داری کتاب خوندن رو...منم تو رو دوست دارم وروجک