سید مهدی سید مهدی ، تا این لحظه: 13 سال و 10 روز سن داره

شازده کوچولو

مهدی در خانه تکونی

1391/1/13 15:41
نویسنده : مامان مهدی
378 بازدید
اشتراک گذاری

امسال خونه تکونی با تو صفای دیگه داشت تا من یه چیزی رو می اودم وسط که تمیز کنم جلو تر از من شما

بالا سرش بودی کلی هم کیف می کرد چنان جیغ های از خوشحالی می کشیدی که گفتنی نیست اگر هم

یواشکی بدور از چشم تو من کاری می کردم وشما متوجه می شدی که من دارم یه کاری میکنم خودت رو

سریع به صحنه می رسوندی وغرغر می کردی که چرا خبرت نکردم بیای خرابکاری کنی این کابینتهای بیچاره

که از دست تو یه روز خوش ندارن مدام داری توشون رو خالی میکنی ومن پر می کنم امان از دست تووروجک

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان رانیا
14 فروردین 91 13:29
مشکلیه می خوام بشملم ببینم چند نفل مهمون می تونن بیان خونه مون بوسسسسسسس
خاطره مامان بردیا
14 فروردین 91 16:21
فدات شم که حسابی توی خونه تکونی کمک مامانی کردی دستت درد نکنه. خسته نباشی خاله جون
سارا
5 اردیبهشت 91 13:51
چه عکسی که با قاشقاگرفتی نازههههه
سپید مامان علی
19 اردیبهشت 91 19:37
فدای کمک کردنت بشم کوچولوی دوست داشتنی خصوصی داری