سید مهدی سید مهدی ، تا این لحظه: 13 سال و 15 روز سن داره

شازده کوچولو

ملوان کوچولو

1390/10/6 14:45
نویسنده : مامان مهدی
397 بازدید
اشتراک گذاری

ملوان کوچولوی من سلام حال شما خوبه ؟

ببخشید قراره در ایند چیکاره بشید شما ؟

ملوان 

خلبان

دکتر

مهندس

هنرمند

من که دوست دارم شما خلبان بشی  

ولی هر کاری که خودت دوست داشته باشی برای من هم مهمه

شما هر شغلی داشته باشی باز هم برای من عزیزی ومن وبابایی بهت افتخار می کنیم گلم 

عزیزم این لباس رو واست با عشق بافتم هر دونش رو که بافتم برات از خدا تنی سالم وعاقبت بخیری

خواستم  دلم اب میشه وقتی تنت میبینم مبارکت باشه عزیزم 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله هدي ياسمين زهرا
6 دی 90 14:48
ببخشيد فكر كنم داشت عباسقلي خان پسري! ...اسم او بود علي مردان خان... البته ببخشيدا جسارت كردم خيلي نانازيتون ماهه به ماهم سر بزنين لطفا


خوب اون علی مردان خانه حالا بچه دار شده اسم پسرش مهدی هست هههههههههههه مرسی که سر زدید اقا اسم بابای مهدی علیه منم این نوار رو چون دوست داشتم گذاشتم رو وبلاگ پسرم البته اون علی مردان خان الان کلی اقا شده واسه خودش


خاطره مامان بردیا
7 دی 90 9:41
جونم.. چه لباس خوشگلی. چقدر بهت میاد
سپید مامان علی
8 دی 90 15:53
دست مامان سمیه درد نکنه که لباس به این خوشگلی واسه گل پسرمون بافته
مامان رانيا
8 دی 90 20:03
هنرمند دست ماماني درد نكنه خيلي خوشمله اكه نزديك بودي حتما ازت ياد مي كرفتم من سرهمي نمي تونم
هدی مامان مبین
10 دی 90 16:37
ماشالا چقدر بهت میاد معلومه دلت اب میشه دل منم اب شد خدانگهش داره بوسسسسسسسسسسسسسس
دختر خاله رویا
1 بهمن 90 17:47
تيپ زدي پسرخاله كجامي خواي بري؟