سید مهدی سید مهدی ، تا این لحظه: 13 سال و 16 روز سن داره

شازده کوچولو

عید غدیر ودندان در اوردن

1390/9/29 1:09
نویسنده : مامان مهدی
497 بازدید
اشتراک گذاری

                                            

امسال عید غدیر ما دوتا سیدتو خونمون داریم ومن افتخار این رو دارم که مامان یه سید باشم صبح عید

که می خواستم بهت سوپ بدم وقتی قاشق رو تو دهنت کردم احساس کردم به چیزی خورد ویه صدایی

اومد تودهنت رو نگاه کردم ولی چیزی ندیدم دوباره بعد از ظهر که بهت غذا دادم همون صدا رو شنیدم

ودستکشیدم رو لثت ودیدم بله یه دره دندونت نیش زده بیرون کلی ذوق کردم وبوسیدمت بابا هم خونه

نبود وقتی اومد ازش مشتلوق گرفتم بهش گفتم اون هم خوشحال شد وبوسیدت امروز پسرم بهم عیدی

داد ومن روخیلی ذوق زده کرد مبارکت باشه مامانی هم دندونت هم عیدت  

 

 

سلام سلام صد تا سلام 

من اومدم با دندونام 

می خوام نشونتون بدم 

صاحب مروارید منم 

یواش یواش وبی صدا 

شدم جزء کباب خورها

شنبه هم رفتم خونه مامان جونی برات اونجا اش درست کردم وخاله ها وزندایی ها ودختر خاله هات هم

اومدن وبرات کادو اوردن وکلی خوشحال کردن به خاطر شما  می دونی که خیلی دوستت دارند  کلی

قربون صدقه تو می رن همشون صفحه اول موبایل هاشون عکس شماست عزیزم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

سپید مامان علی
29 آذر 90 12:47
به به امسال مامانی از سید کوچولوش چه عیدی خوبی گرفته مرواریدهات مهدی کوچولو مبارک
مامان رانيا
4 دی 90 17:13
دو تا عيدي ي ي ي ي ي دندون دار شدنت مبارك