سید مهدی سید مهدی ، تا این لحظه: 13 سال و 8 روز سن داره

شازده کوچولو

شش ماهگی

1390/9/26 12:50
نویسنده : مامان مهدی
356 بازدید
اشتراک گذاری

 

اخ جون پسرم شش ماهه شد مبارکت باشه مامانی 

قربونت بریم من وبابایی

ما هم واست تولد گرفتیماخه شما نیم ساله شدی  باورم نمی شه که شش ماهه شدی چقدر زود

گذشت دلم نمی خواد دیگه زود بگذره دلم می خواد همیشه شش ماهه بمونی

اخه من دوست دارم

اینقدریهات رو اخه من دوست دارم تن کوچولوت رو اخه من دوست دارم وابستگیت رو

می بینی من چقدر خود خواهم واسه دل خودم دوست دارم شما همین قدر بمونی

ولی اینطوری هم که نمی شه بلاخره باید بزرگ بشی ومردی بشی واسه خودت من هم شاهد

موفقیتهات باشم این هم لذت داره الهی لبت همیشه خندون باشه مامانی

   

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

یه دوست
26 آذر 90 12:17
سلام دوست من
مبارکه ، ان شاالله دامادش کنید
ببخشید تا اونجایی که من میدونم
داشت عباسقلی خان پسری....


سلام درسته داشت عباس قلی خان پسری
ولی مهدی من اسمم بابایش علی هست پس میشه داشت علی مردان خان پسری.........


سپید مامان علی
26 آذر 90 13:52
شش ماهگی مهدی جونممممممممم مبارک باشه ان شاءالله 160 ساله بشی