سید مهدی سید مهدی 13 سالگیت مبارک

شازده کوچولو

چی بازی کنیم ها ؟

1392/6/9 17:48
نویسنده : مامان مهدی
529 بازدید
اشتراک گذاری

این اشکال هندسی را هم دوست می داری دفعه دوم ان را کامل وبدون خطای چیندید اسم انها رو هم بلدی

 

نمی دانم چرا از نقاشی کردن خوشت نمی اید از هفت هشت ماهگی جلوت مداد کاغذ گذاشتم تا خط

خطی کنی ولی علاقه ای نشان ندادی تا اکنون بازهم برای اینکه علاقه مندت کنم به در حمام کاغذ

چسباندم برایت از بین قلم موهای خودم قلمی انتخاب کردم ورنگی تا تقاشی دیواری کنی کمی خوشت

امده ازاین نقاشی کردن ولی نه ان طور که دل من می خواهد با مداد رنگی وماژیک که یکی دوتا خط

بیشتر نمی کشی ولی با این قلم مو پنچ دقیقه ای مشغولی ولی خیلی زود حوصله ات سر می رود جان مادر

 نمی دوانم بعد ها علاقه ای پیدا خواهی کرد یا نه اخر من همیشه دوست داشتم کودکم زیاد نقاشی

بکشد اخه مامانت نقاشی می کند ومربی نقاشی کودکان هم بود بهمین خاطر دلم می خواست با تو

زیاد نقاشی کنم چون می توان در نقاشی مانور های زیادی داد کارهای خلاقانه زیادی انجام داد ولی شما

روی خوش نشان نمی دی به نقاشی

شاید روزی علاقه زیادی پیدا کرد خود صاحب سبک شدی کسی چه می داند ؟

 

پسندها (1)

نظرات (0)